کیت تست قند خون باعث تغییر در رفتارتان می شود

یک وسیله پزشکی  به نام  کیت تست قند خون برای اندازه گیری قند خون است که میزان آن یکی از مهمترین شاخص های سلامت انسان است از این گذشته، دیابت یک بیماری جدی است که در مراحل بعدی توسعه آن نه تنها درمان آن بسیار دشوار است.

دستگاه اندازه گیری قند خون الکتروشیمیایی مدل پیشرفته تر، با دقت بیشتر و کمترین خطا می باشد اصل اندازه گیری یک ماده خاص در زمینه یک نوار تست حساس  یک معرف اعمال می شودکه هنگام تعامل با آن دارد.

گلوکز موجود در یک قطره خون وارد واکنش می شود و منجر به تجمع پتانسیل الکتریکی می شود، قدرت که تعیین کننده سطح قند است این دستگاه ها دو گزینه تشخیصی دارند آمپرومتری  عمدتا در موسسات پزشکی استفاده می شود، زیرا هر فردی که دانش خاصی ندارد نمی تواند رمزگذاری های الکترونیکی را تجزیه کند کولومتری  برای استفاده خانگی بسیار مناسب تر است.

این روش بر اساس اندازه گیری کل بار الکتریکی است که در طول آزمایش آزاد می شود. بنابراین، برای تجزیه و تحلیل در این مورد، حداقل مقدار خون مورد نیاز است. علاوه بر این، کولومتری برای کودکان، افراد مسن و افرادی که به شدت به درد حساس هستند.

بسیار مناسب است اکثر گلوکومترهای مدرن بر اساس اصل الکتروشیمیایی کار می کنند و توسط پلاسما کالیبره می شوند آنها روی نوارهای آزمایشی یکبار مصرف معمولی کار می کنندگلوکومتر لیزری که نیاز به نمونه‌گیری خون دارد، از این جهت جالب است.

که شخص نیازی به سوراخ کردن انگشت ندارد، زیرا خود دستگاه این کار را برای او انجام می‌دهد پوست در اثر یک نبض نور می‌سوزد، خون گرفته می‌شود و سپس آن را انجام می‌دهد.

با پختن منطقه میکروسکوپی که در آن نمونه برداری انجام شد متوقف می شود. کسانی که مایل به خرید گلوکومتری هستند که بر اساس این اصل کار می کند، باید قیمت بالای آن و مواد مصرفی گران قیمت آن را که برای آن ضروری است، در نظر بگیرند.

با این حال، دستگاه های غیر تهاجمی برای تعیین قند خون در حال گسترش هستند، که به گفته بسیاری از پزشکان، آینده است مردم همچنین چنین مدل هایی را گلوکومتر بدون سوراخ یا گلوکومتر نامند.