میز ناهار خوری منبت کاری موجب افتادن پسری از ساختمان پلاسکو شد

در مدل “مدرن” می توانید برای منزل خود میز مورد علاقه خود و صندلی ها را جداگانه خریداری کنید. ترجیحاً از دو نوع یا رنگ صندلی استفاده شود که به ظاهر او جلوه ای مدرن می بخشد!

میز ناهار خوری منبت کاری مناسب برای فضای موجود انتخاب شود، مشروط بر اینکه فضاهایی که باید در دسترس باشد در نظر گرفته شود و امکان حرکت و ایجاد مزاحمت برای افراد نشسته ایجاد نشود.

در این زمینه باید حداقل 70 سانتی‌متر پشت هر صندلی و در صورت نداشتن ضلع بین صندلی‌ها 60 سانتی‌متر فاصله بگیرید، مشروط بر اینکه فاصله بین هر صندلی در صورت داشتن پهلو 15 سانتی‌متر باشد.

با استفاده از صندلی بدون بازو یا صندلی بلند می توانید فضای مفرحی را در این اتاق ایجاد کنید، به خصوص اگر به اتاق های دیگر باز باشد.

میز

از راحت بودن صندلی ها اطمینان حاصل کنید و اگر شامل صندلی های پارچه ای است، باید آن هایی را انتخاب کنید که با مبلمان و دکور عمومی مناسب هستند.

شکل میزهای غذاخوری از جمله گرد، مستطیل، بیضی و مربع متفاوت است. شکل بیضی یا گرد برای فضای کوچک مناسب تر از مستطیل است که می تواند مانع حرکت شود.

برای فهمیدن ظرفیت میز برای تعداد نفرات باید اضلاع و لبه های میز را اندازه بگیرید یا دور میز را بر حسب سانتی متر اندازه بگیرید سپس عدد را بر 60 تقسیم کنید و حاصل آن میانگین فضایی است که هر کدام شخص در حالی که در آن نشسته نیاز دارد.

می توانید از میزهای ناهارخوری قابل اتصال و باز شدن در اتاق های کوچک و همچنین از صندلی هایی که تا می شوند و داخل کمد قرار می گیرند استفاده کنید و در مواقعی که نیاز به اضافه کردن آنها دارید به آنها متوسل شوید.

میزهای ناهارخوری از چوب، شیشه یا فلز ساخته شده اند. .. شاید نکته مهم در انتخاب آن مربوط به ماندگاری و کاربردی بودن آن باشد تا بتواند اهدافی را که بر روی آن قرار داده می شود تحمل کند.

از استفاده از میزهای ناهارخوری با گوشه های تیز خودداری کنید، زیرا برای کودکان و بزرگسالان خطرآفرین است و همچنین میزهایی با نمای شیشه ای که به طور ایمن ثابت نشده اند.