قاتلی که با حوله دستی نوزاد رد خون مقتول را پاک کرد

ما به توصیه‌های کارشناسان La Mallorquina متوسل می‌شویم که کلیدهایی را به ما پیشنهاد می‌کنند تا حوله‌ها نرمی خود را با مراقبت‌های اولیه حفظ کنند:

1. اهمیت اولین شستشو: این متخصصان خاطرنشان می‌کنند: توصیه می‌کنیم قبل از استفاده آنها را در ماشین لباسشویی، در یک برنامه کوتاه، با مواد شوینده کم و مهمتر از همه بدون نرم‌کننده بشویید.

توصیه می شود برای شستن حوله دستی نوزاد ، یک درپوش سرکه سفید را به این شستشو اضافه کنید تا کرکی که معمولاً حوله های جدید ایجاد می کنند، از بین برود.

2. شستشوی معمولی: در شستشوهای بعدی، به ما توصیه می شود از برنامه های مناسب، با مواد شوینده ملایم (ترجیحا مایع) و دمای نه چندان بالا استفاده کنیم.

آنها می گویند به این ترتیب “الیاف به درستی حفظ می شود و از خراب شدن آنها جلوگیری می کنیم.”

علاوه بر این، ما می‌توانیم نرم‌کننده را با یک پیمانه سرکه سفید جایگزین کنیم، که اطمینان حاصل می‌کند که جذب حوله را حفظ می‌کند. با سرکه می توانیم بوی رطوبت را نیز از بین ببریم.

حوله

3. از تجمع رطوبت آنها جلوگیری کنید: توصیه می شود هفته ای یک بار آنها را بشویید و مهمتر از همه، همیشه آنها را بعد از هر بار استفاده آویزان کنید تا به خوبی خشک شوند.

برای این کار می‌توانیم از رادیاتورهای حوله‌ای استفاده کنیم یا در صورت امکان آن‌ها را در فضای باز آویزان کنیم و سعی کنیم نور مستقیم خورشید به آن‌ها نرسد، در غیر این صورت تمایل به سفت شدن دارند.

اگر رطوبت در حوله ها جمع شود، نه تنها باعث بوی بد پارچه می شود، بلکه به باکتری نیز آلوده می شود.

اگر این اتفاق افتاد، می توانیم آنها را با نصف فنجان جوش شیرین در شستشویی که در آن از سرکه استفاده نمی کنیم (همیشه در چرخه های مختلف) ضد عفونی کنیم.

4. استفاده از خشک کن: به گفته متخصصان استفاده از این دستگاه مشکلی ندارد، بلکه برعکس است، زیرا “خشک کن معمولا حوله ها را بسیار پف می کند”.