شکستن درب ضد سرقت تهرانسر موجب دعوای شدید صاحبخانه با مستاجرش شد

درب ضد سرقت همانطور که از نامش پیداست دری است که از ورود سارقان جلوگیری می کند و در برابر دستکاری، خرابکاری و اهرم ایمن و قابل اطمینان است.

اگرچه این قابلیت اطمینان 100 درصد نیست، شما متوجه تفاوت زیادی خواهید شد و متوجه خواهید شد که درب ضد سرقت در مقایسه با یک درب معمولی چقدر است.

درب ضد سرقت تهرانسر نسبت به درب های معمولی از فشار، برش و دستکاری اهرم ها و قفل ها ایمن تر هستند و حتی با حفاظ های آکاردئونی ایمن تر از درب های استاندارد هستند. درب مورد استفاده باید مطابق با استانداردهای این محصول باشد و نه درب های مختلف با سخت افزار معمولی.

تمام جنبه ها باید مطابق با استانداردهای بین المللی برای این محصول باشد. در نکات و ترفندهای زیر در خصوص خرید این محصول به این موضوع توجه خواهد شد.

متاسفانه اشاره دقیق و کاملی به درب های ضد سرقت و شناسایی آنها در دسترس عموم نیست و متاسفانه کمتر شرکتی از ناآگاهی مردم برای ایجاد درب به شکل و شمایل درب استفاده کرده است.

درب

درب های ضدسرقت بر خلاف درب های سنتی از امنیت بسیار بالایی در برابر فشار، بریدگی، فرورفتگی و دستگیره درب برخوردار بوده و از امنیت بسیار بالاتری نسبت به درب های معمولی حتی با گاردریل برخوردارند که لازم به ذکر است.

درب مورد استفاده باید استانداردهای این محصول را داشته باشد و با درب های با یراق آلات معمولی تفاوتی نداشته باشد و از همه لحاظ دارای استاندارد جهانی این محصول باشد که نکات و دستورالعمل های خرید این محصول را به همراه داشته باشد.

در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در مورد درب های ضد سرقت شروع کنید و دانش آنها در دسترس عموم نیست و متأسفانه تعداد کمی از شرکت ها از این ناآگاهی مردم سوء استفاده می کنند و درها را به شکل و شمایل ضد سرقت می فروشند.

درب های سرقتی به عنوان درب های ضد سرقت که کدام یک از چندین یا حتی هیچ کدام از معیارها را رعایت نمی کنند این درب ها و ایمنی معمولی دارند و طبق معمول درب های ضد سرقت به عنوان مثال بین دو درب از ورق های فلزی درب استفاده نمی شود.