زیتون پرورده عالی موجب جذابیت ملکه شد

میوه کوچک درخت زیتون شامل طیف وسیعی از مواد مفید است، هر زیتون پرورده عالی تقریباً یک کپسول از یک شیشه مولتی ویتامین است، اما همچنین خوشمزه است، زیتون سرشار از اسیدهای چرب غیراشباع امگا 3 و امگا 6 است.

و همچنین اسیدهای آمینه، از جمله اسیدهای آمینه ضروری آنها فقط از منابع خارجی وارد بدن می شوند و به خودی خود سنتز نمی شوند علاوه بر این، زیتون سرشار از فیبر، مواد معدنی و ویتامین است.

جای تعجب نیست که از این میوه های سالم برای جلوگیری از انواع مشکلات سلامتی استفاده می شود زیتون چه فوایدی برای سلامتی دارد تقویت قلب و عروق اسیدهای چرب غیراشباع چندگانه، که در بالا در مورد آنها صحبت کردیم.

سطح تشکیل کلسترول به اصطلاح بد را در خون کاهش می دهند آنها آن را متصل می کنند و از نشستن آن بر روی دیواره رگ های خونی جلوگیری می کنند و در نتیجه از بدن در برابر تصلب شرایین محافظت می کنند.

زیتون خون را رقیق می کند و خطر لخته شدن خون را کاهش می دهد مصرف منظم میوه های درخت زیتون از بسیاری از بیماری های قلبی پیشگیری می کند: بیماری های عروق کرونر قلب، سکته های قلبی و مغزی.

درک تفاوت بین زیتون هایی که در طی فرآیند رسیدن رنگ تیره به خود گرفته اند و بین زیتون هایی که به طور مصنوعی رنگ شده اند، دشوار نیست زیتون های رسیده طبیعیهرگز سیاه و بدون سایه و رنگ نمی شوند این فقط پس از پردازش معلوم می شود.
اگر زیتون بدون سنگ فروخته شود، پس از آن سبز برداشت شده است جدا کردن هسته از میوه رسیده تیره شده بدون آسیب رساندن به پالپ غیرممکن است. همین امر در مورد میوه های پر شده نیز صدق می کند.
آیا درست است که زیتون تازه سالم تر از کنسرو است ما به شنیدن این موضوع عادت کرده ایم که غذاهای کنسرو شده به طور پیش فرض سالم تر از غذاهای تازه هستند آنها حاوی نمک، شکر و سایر مواد نگهدارنده هستند و نه همیشه مواد طبیعی اما در مورد میوه های درخت زیتون همه چیز متفاوت است.