استفاده از این محصولات در ایران حرام اعلام شد

طبق آخرین اخبار منتشر شده استفاده از برخی محصولات در ایران با مشکلاتی روبرو شده است که دچار ضرر رساندن به افراد می شود. بدین ترتیب استفاده از آنها حرام اعلام شده است.

سرامیک ایرانی

با توجه به مصرف بالای کاشی و سرامیک ایرانی در ساخت و ساز ،همچنین بهره مندی از دستاوردهای جدید علمی شاهد نوع آوری و خلاقیت در ارائه محصول های جدید در بازار مصرف کاشی سرامیک هستیم؛به عنوان مثال کاشی سه بعدی، فیتیله ای، سیگاری، سرامیک استخری و کاشی طرح کاغذ دیواری. از طرفی انبوه سازان برای کم شدن هزینه های تمام شده ساخت و ساز از کاشی لعابدار و سرامیک بجای سنگ ساختمانی استفاده می کنند.

پنکیک کرم پودری

برخی از محصولات مانند صابون، ماسک صورت ورقه ای، کرم پودر و پنکیک کرم پودری چون مصرف آنها با پوست ما ارتباط مستقیم دارد در خرید آنها حساسیت بیشتری داریم و هر چه کیفیت بالاتر داشته باشند پوست ما هم شاداب تر است بنابراین حاضر به مصرف هر کرم بنجل نیستیم حتی اگر قیمت کم داشته باشد. پنکیک کرم پودری نرم و لطیف است و درجه و طیف رنگ دارد تا خریداران بتوانند شماره مناسب این پنکیک را با رنگ پوست خود تطبیق دهند.

قاووت پسته

قاووت یکی از معروفترین خوراکیهای خوشمزه می باشد که در زبان محلی به آن قووتو می گویند. قاووت پسته بسیار طعم خوشمزه ای دارد و به دلیل طبع گرم آن مثل یک معجون بسیار مقوی عمل می کند. محصول قاووت پسته به رنگ قهوه ای می باشد که در ترکیبات آن از قهوه، تخم خرفه، خشخاش، جو، کتان، سیاه دانه، هل، کنجد، بذر کاهو و تخم آفتاب گردان استفاده شده است که برای طعم دادن آن از پسته و گردو هم استفاده می کنند.

 کفش ایمنی

معروف ترین نوع کفش ایمنی، دارای پنجه هایی فولادی است. در مواقعی که اجسام سنگینی روی پا بیفتند ازبروز آسیب به پا جلوگیری به عمل می آورد. قیمت کفش ایمنی صنعتی طبق میزان دوام و ماندگاری که دارد، سایز، جنس و ساختار مواد تشکیل دهنده ی آن ها و نوع کارآیی که دارد، تعیین می گردد. کفش های ایمنی کار باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشند. از نظر طراحی استاندارد و مناسب باید طوری طراحی شوند که هنگام کار با آن ها، پا به خوبی در کفش امکان تنفس را داشته باشد و درعین حال از مقاومت بالایی برخوردار باشد.