گیر کردن کیسه زباله صنعتی در لاستیک موتور موجب مرگ پسربچه ای شد

کیسه زباله که به آن کیسه زباله یا آستر سطل زباله نیز گفته می شود، برای نگهداری و حمل زباله استفاده می شود. آنها اغلب به اسکله، زباله‌دان یا هر جایی که زباله‌ها جمع‌آوری می‌شود یا در نهایت زباله‌ها ریخته می‌شوند، حمل می‌شوند.

کیسه زباله صنعتی یکی از ملزومات مهم در خانه، اداره یا هر تاسیسات صنعتی است که سطل زباله در گوشه و کنار آن نصب شده است. در تاسیسات صنعتی سطل های زباله با اندازه های مختلف را می بینید و می توانند انواع مختلفی از زباله را در خود جای دهند.

مانند هر کیسه پلاستیکی دیگری، کیسه زباله نیز در اندازه های مختلف موجود است. به دلیل تفاوت در اندازه، ساخت و استفاده از آنها، انتخاب کیف مناسب برای مطابقت با نیازهای برنامه شما مهم می شود.

اگرچه ممکن است انتخاب آسان به نظر برسد، اما موارد خاصی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. این پست اطلاعاتی در مورد نحوه انتخاب کیسه زباله یا کیسه زباله مناسب برای محل خود و چند نکته جالب در مورد آنها ارائه می دهد.

کیسه

کیسه های زباله از مواد پلی اتیلن ساخته شده اند و عمدتاً به دو نوع سطل زباله با تراکم بالا و کم تراکم بر اساس ساختارشان تقسیم می شوند. نکات زیر به درک بهتر آن کمک می کند.

روکش سطل زباله پلی اتیلن با چگالی کم از رزین های با کیفیت بالا ساخته شده است. این کیسه ها ضخیم هستند و به راحتی در برابر سوراخ شدن و پارگی مقاومت می کنند. این کیسه ها بر حسب میلی متر اندازه گیری می شوند که 0.001 اینچ است.

اگر تعداد میلی‌ها بیشتر باشد، کیسه ضخیم‌تر می‌شود. این کیسه ها در تعداد میلیون از 0.9 تا 6.0 میلیون در دسترس هستند.

از این تعداد، کیسه های LDPE 0.9 میلی متری برای نگهداری زباله های آشپزخانه مناسب است، در حالی که 6.0 میلیون برای زباله های ساختمانی مناسب است و به عنوان کیسه های پیمانکاری استفاده می شود.