کودکی با دست گرفتن چرم حیوانی از دهانش خون می آید

چرم گاوی مانند انواع دیگر دارای درجات زیر است:

چرم حیوانی تمام دانه هرگز سفت یا سمباده نمی شود. دارای همان علائم طبیعی پوست حیوان قبل از پردازش است. این ماده یک پتینه زیبا ایجاد می کند. ژاکت های غلات کامل چرم گاوی بسیار بادوام و زیبا هستند.
چرم چرم گاوی جیر از لایه های شکافته و خام پوست حیوانات ساخته شده است. این یک پارچه سبک وزن با سطح متخلخل و جاذب آب است. به نظر می رسد مخملی است اما پوشیدن آن در هوای بارانی توصیه نمی شود.
چرم گاوی طبیعی بسیار نازک تر از مواد اولیه دانه بالا و دانه کامل است. با کیفیت ضعیف متمایز می شود، اما هنوز این ماده بادوام و انعطاف پذیر است. کیف ها و کمربندهای چرم طبیعی مقرون به صرفه بسیار محبوب هستند. صنعتگران سطح ناقص چرم اصل را با طرح‌ها و پوشش‌های دانه‌بندی می‌پوشانند.

این یکی از باکیفیت ترین، بادوام ترین و پیچیده ترین مواد خام است که برای ساخت بسیاری از محصولات چرمی استفاده می شود. چگالی بالا، کشش و استحکام؛ در برابر سایش مکانیکی و تأثیرات محیطی مقاوم است.

 

با مراقبت مناسب با استفاده از محصولات تخصصی، چرم گاو می تواند ظاهر و کیفیت مصرف کننده خود را برای سالیان طولانی حفظ کند. پس از پردازش یک پتینه طبیعی و براق واقعی واقعی دریافت می کند.

چرم دوشاخه گاوی لایه زیرین پوست حیوان است. یا جیر از آن ساخته می شود، یا چرم دانه اصلاح شده. در واقع، دانه تصحیح شده نیز از نوع چرم با دانه بالا پردازش می شود، اما معمولاً تقسیم ارزش کمتری دارد.

چرم خرد شده یک ماده چرمی طبیعی است که در اثر آسیب مکانیکی پوست تمام شده گاو در لایه های جداگانه دریافت می شود. تعداد لایه ها بسته به ضخامت مواد از 3 تا 6 متغیر است. به عنوان یک قاعده، پس از برنزه شدن کروم و کروم-چربی، پوست گاو با آسیاب درمان می شود.