کلاس های آموزشی و علمی معاینه اسب

کلاس‌های عملی معاینه رکتوم و رکتوم اسکاج قلاب بافی پزشکی تولیدمثل مادیان (ویژه آموزش دامپزشکی سال 5 و با محدودیت بیشتر (در انبارها) مشخص می‌شود) به طور قابل‌توجهی کوتاه‌تر بودند و دانشجویان کمتری در هر اسب نسبت به سایر کلاس‌های عملی داشتند.
اگرچه حجم کار کم گزارش شده فرصتی را برای افزایش مواجهه دانش آموزان با اسب ها بدون به خطر انداختن رفاه اسب ها نشان می دهد، ممکن است تحقیقات بیشتری برای تعیین عوامل استرس زا برای اسب ها در محیط آموزشی مورد نیاز باشد.
دست زدن به حیوانات یک مهارت حیاتی برای دامپزشکان است که باید تسلط یابند. حمل صحیح اسب ها احتمالاً استرس و درد آنها را به حداقل می رساند.
واکنش پذیری آنها را کاهش می دهد و خطر آسیب به اسب و اسب را کاهش می دهد . مهارت های خوب نگهداری از حیوانات نه تنها به آگاهی از رفتار و نیازهای اخلاقی حیوان بستگی دارد.
بلکه به واکنش های کافی اسب و به موقع به تغییرات رفتاری حیوان بستگی دارد که برای توسعه نیاز به تجربه و تمرین دارد. در اسب سواری معمولی، مطالعات برای ارزیابی میزان تجربه لازم برای کاهش قابل ملاحظه تعداد صدمات (یعنی تقریباً 100 ساعت تجربه سوارکاری) آغاز شده است.
اما این معیارها در حال حاضر ارکوپال جدید برای ارزیابی میزان قرار گرفتن در معرض اسب مورد نیاز وجود ندارد. برای توسعه شایستگی در حمل اسب در حالی که صلاحیت رسیدگی دامپزشکان اغلب به صورت حکایتی توسط مراجعین از طریق رفتار اسب و سهولت در رسیدگی مورد قضاوت قرار می گیرد، داده های محدودی در ادبیات برای تعیین کمیت این مهارت وجود دارد.
بنابراین تجربیات عملی با حیوانات توسط اکثر دانشگاه ها در برنامه های درجه علوم اسب و دامپزشکی برای تکمیل آموزش نظری مورد تاکید قرار می گیرد.
اهمیت کلاس های عملی اجاق گاز رومیزی دست دوم در برنامه درسی افزایش یافته است، زیرا اکثر دانش آموزانی که اکنون وارد برنامه های مبتنی بر حیوانات می شوند از یک پس زمینه شهری با تجربه محدود حیوانات می آیند .
کلاس‌های آموزش عملی اسب‌ها ممکن است اولین فرصتی باشد که برخی از دانش‌آموزان با یک اسب ارتباط برقرار می‌کنند . تجربیات موفق و مثبت (مثلاً “درست کردن”، “در آن خوب بودن”) در مراحل اولیه حرفه سوارکاری آنها به عنوان محرک های اصلی در توسعه سوارکاران نخبه گزارش شده است.
  • منابع:
    1. Horses Used for Educational Purposes in New Zealand: A Descriptive Analysis of Their Use for Teaching
  • تبلیغات: 
    1. دستمال کاغذی های قابل باز یافت
    2. استفاده از بیل مکانیکی برای رفتن به کره ماه!
    3. چه چیزی خشم تمامی مردم جهان را بر افروخت
    4. گدایی کردن مردی با 10 میلیارد سرمایه