کشف بلوز شلوار دخترانه پاییزه هزار سال قبل از میلاد

دختر 9 ساله من معمولاً 10 دقیقه قبل از اینکه ما مجبور شویم از خانه خارج شویم، برای مدرسه لباس می پوشد. گاهی اوقات حتی زمان کمتری برای آماده شدن برای خود می گذارد.

خوشبختانه، بلوز شلوار دخترانه پاییزه پوشیدن به تلاش کمی از طرف او نیاز دارد. دختر من چند مورد علاقه دارد که یک یا دو بار در هفته می پوشد، از جمله تی شرت های “هنر ورزش مورد علاقه من است” و “در انتظار نامه هاگوارتز من”. به محض اینکه بعد از شستن لباس ها آنها را در کمدش گذاشتم، دوباره آنها را بیرون می آورد.

بنابراین وقتی دخترم اخیراً بهترین دوستش از او پرسید که چرا همیشه یک لباس می پوشد، گیج شد. لباس های تکراری هرگز برای او و من مهم نبود. اما آیا باید؟

دکتر برایان کورادو، روانشناس دارای مجوز و یکی از مالکان گروه Bethesda در بتسدا، مریلند، می گوید: “من فکر می کنم قانون کلی این است که اگر به کودک آسیب نمی رساند، پس باید آن را رها کنیم.” آنها ممکن است چندین بار در هفته – یا حتی هر روز – لباس های یکسانی بپوشند، زیرا سعی می کنند بفهمند چه کسی هستند.

بلوز

وقتی کودک شما می خواهد همان لباس را بپوشد. کورادو می‌گوید: «این لباس از جهاتی بخشی از هویت آنهاست.

در حالی که به نظر می رسد نوجوانان و نوجوانانی مانند دختر من از انتخاب کمد لباس خود بی اعتنا به نظر می رسند، والدین ممکن است از دیدن اینکه فرزندشان بارها و بارها لباس های یکسانی را می پوشد، هول کنند.

آنها ممکن است نگران این باشند که دیگران فکر کنند برای بچه‌هایشان لباس جدید نمی‌خرند یا از اینکه پولشان را برای تی‌شرت، شلوار و شورت هدر داده‌اند که هرگز نپوشیده‌اند، احساس ناامیدی کنند.

کورادو می‌گوید: «اگر والدینی نگران این باشند که دیگران چه فکری می‌کنند، من فکر می‌کنم که این امر مضر خواهد بود زیرا احتمالاً با فرزندان خود درگیر جنگ قدرت خواهند شد. “مطمئناً، این یک راه واقعی آسان برای بررسی بیشتر در مورد رفتار است.”