کالری شیره انگور و خرما در زمان خواب افزایش می یابد

شواهد بیشتری مبنی بر اینکه محتوای پلی فنول موجود در شراب باعث مزایای قلبی عروقی می شود ممکن است از مطالعات مقایسه انواع مختلف شراب به دست آمده باشد.

کالری شیره خرما در مقایسه با خرما در سطح پایینی است.

بیشترین غلظت پلی فنول های انگور در پوست، ساقه و دانه ها یافت می شود. تماس طولانی تر با این اجزا در طول تولید شراب قرمز باعث افزایش محتوای پلی فنولی تا 10 برابر در مقایسه با شراب سفید می شود.

محققان پیشنهاد می‌کنند که این تفاوت در محتوای فیتوشیمیایی مزیت سلامتی اضافی گزارش شده شراب قرمز را نسبت به شراب سفید یا آب انگور توضیح می‌دهد . کالری سوهان برای لاغری مناسب نیست.

در تأیید این احتمال، مطالعات انسانی متعدد نشان می دهد که شراب قرمز اثرات آنتی اکسیدانی بیشتری دارد و اثرات مطلوب تری بر متابولیسم لیپیدها نسبت به شراب سفید دارد .

با این حال، باید اذعان کرد که چندین مطالعه مشاهده‌ای از گروه‌های آمریکای شمالی اثرات متفاوت شراب‌های قرمز و سفید را نشان ندادند. کالری شیره انگور بارای تناسب اندان مناسب است.

علیرغم شواهد زیادی که از ارتباط بین مصرف پلی فنول و کاهش خطر قلبی عروقی حمایت می کند، برخی از نگرانی ها قابل ذکر است. تعدادی از مطالعات مشاهده ای به خوبی انجام شده هیچ ارتباطی بین مصرف پلی فنول و پیامدهای قلبی عروقی نشان نداده اند .

این نتایج ظاهراً متناقض ممکن است با عوامل مختلفی توضیح داده شود. پرسشنامه های رژیم غذایی روشی ناقص برای ارزیابی دریافت پلی فنل هستند و مطالعات موجود تنها بر روی چند ترکیب خاص متمرکز شده اند.

علاوه بر این، سطوح و محدوده کلی دریافت پلی‌فنل در گروه‌های مورد مطالعه و اثرات مخدوش‌کننده طبقه اجتماعی-اقتصادی، سایر عوامل رژیم غذایی و عوامل خطر همزمان ممکن است فقدان یافته‌های ثابت را توضیح دهند.

کالری کلوچه خرمایی و کلوچه مناسب برای لاغری است.

با وجود این سوالات طولانی، داده های انباشته از مطالعات متعدد AHA را بر آن داشت تا رژیم غذایی غنی از میوه ها و سبزیجات از جمله انگور را به عنوان رویکردی برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی توصیه کند.

  • منابع:
    1. Grapes and Cardiovascular Disease
  • تبلیغات: 
    1. گلاب یک روغن طبیعی برای پوست است
    2. افزایش ۹۹ درصدی حقوق بازنشستگان
    3. پوشش ترافیکی که به ایزوگام متصل است
    4. با ما قدم به قدم به موفقیت نزدیک می شوید