پارچه مبلی مازراتی که تا 40 سال ضمانت و گارانتی کیفیت دارد

چرم یا پارچه مبلی مازراتی ؟ چه کسی تا به حال این سوال را هنگام انتخاب روکش مبل خود نپرسیده است؟ در واقع بین چرم و پارچه، انتخاب ممکن است دشوار به نظر برسد!

زمانی وجود داشت که پارچه مورد استفاده در مبلمان اغلب تمایل به ترکیب شدن داشت و نگهداری آن دشوار بود، که به وضوح به روکش های چرمی ترجیح می داد! امروز همه چیز تغییر کرده است، مدها و پارچه ها نیز تغییر کرده است!

ما در این مجموعه طیف گسترده ای از مبل ها را هم در چرم و هم پارچه ارائه می دهیم! هر پوشش مزایا و معایب خود را دارد، ما شما را در انتخاب شما راهنمایی می کنیم!

حس مبل های پارچه ای بسته به پوشش های استفاده شده و سیستم پشتیبانی مبل بسیار متفاوت است. با این حال، مبل‌های با روکش‌های پارچه‌ای، به دلایل مختلف، در مجموع راحت‌تر از مبل‌های چرمی هستند.

پارچه

اول، پوشش های پارچه ای معمولا نرم تر و گرم تر از چرم هستند. درست مانند صندلی‌های چرمی ماشین شما، مبل‌های چرمی می‌توانند در تابستان گرم و چسبنده و در زمستان سرد باشند و مبل‌های چرمی سفت‌تر از مبل‌های پارچه‌ای هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب مبل خود اینجا را کلیک کنید.

یک مبل چرمی محکم و مستحکم، مبل بادوام است. مسلماً، این سرمایه گذاری اغلب یک سرمایه گذاری اولیه است اما از طریق طول عمر مفید است. اگر قصد دارید مبل خود را حداقل 15 سال نگه دارید، چرم مناسب تر از پارچه خواهد بود که زودتر فرسوده می شود.

برای کمک به شما در انتخاب، دو معیار باید در نظر گرفته شود: اصل و کیفیت چرم. چرم که یک ماده طبیعی است، چندین سطح ضخامت و در نتیجه مقاومت را ارائه می دهد.

این مجموعه فقط از چرم گاو استفاده می‌کند که دانه‌ای نیمه ضخیم را ارائه می‌دهد، بر خلاف برخی فروشگاه‌های کمتر معتبر که از چرم گاومیش استفاده می‌کنند، زیرا قیمت کمتری دارد و به دلیل ترک خوردن شکننده‌تر است.