مصرف فوم شستشو ضد جوش بیواکوا موجب سرطان پوستی در مردی شد

عیوب پوست خود را که به منافذ گشاد شده مرتبط است، رنگ چهره کدر، ویژگی های افتادگی، بافت پوستی که چیزی دلخواه باقی می گذارد را فراموش کنید.

فوم شستشو ضد جوش بیواکوا به شما این امکان را می دهد که در یک چشم به هم زدن پوست کامل را به دست آورید. این پاک کننده روزانه و بدون دانه به بازگرداندن درخشندگی به پوست شما کمک می کند، از همان اولین استفاده، رنگی به وضوح صاف و یکدست می شود!

فوم شستشو ضد جوش بیواکوا تمام مزایای یک لایه بردار را با مزایای یک پاک کننده صورت ترکیب می کند: پاکسازی، لایه برداری و از بین بردن عیوب موجود در انواع پوست.

روز به روز از شر ناخالصی ها و سلول های مرده ای خلاص می شوید که از تنفس صورت شما جلوگیری می کند و در عین حال از مراقبت 100% مفید برای پوست خود بهره مند می شوید.

فوم

به لطف بسیاری از مواد فعال طبیعی موجود در فوم شستشو ضد جوش بیواکوا به اپیدرم خود زندگی دومی بدهید. این پاک کننده طبیعی و ارگانیک ساخت کشور فرانسه حاوی مواد موثره فراوان با عملکردهای متعدد است!

مجموعه ثبت اختراع 3 جوانه درخت میوه  پس از 3 روز استفاده پوست شما را بازسازی می کند. به لطف ترکیبات فعال مینی سیب  اپیدرم پوست شما با سرعت بیشتری تجدید می شود تا پوستی شفاف و احیا شده از اولین استفاده.

این درمان زیبایی لایه هیدرولیپیدی پوست شما را تقویت می کند، این سد طبیعی پوستی که از اپیدرم شما در برابر تهاجمات خارجی محافظت می کند. این یک بازسازی کننده قوی و کامل کننده پوست است.

این پاک کننده درخشندگی بدون دانه یک فوم فوق سبک است که از محیط و پوست شما مراقبت می کند! فرمول آن با چندین ماده فعال طبیعی مانند آب گیاهی لیمو، مجموعه 3 جوانه درخت میوه، آب جوانه جو و پامچال، عصاره گندم سیاه و… عصاره سیب بچه غنی شده است.