مردی درسس تک نفره دلپذیر طلا پیدا کرد

افزایش بازار غذای راحتی به دلیل تغییرات اجتماعی و فرهنگی اخیر یکی از روندهای اصلی مصرف مواد غذایی است. غذاهای راحت به هر نوع غذای کاملاً یا نیمه آماده ای گفته می شود که در آن بخشی از زمان، انرژی یا مهارت آشپزی توسط سازنده، پردازشگر یا توزیع کننده این غذاها در نظر گرفته شده است.

اینها شامل غذاهای آماده، غذاهای از پیش پخته شده و محصولات مختلف با حداقل فرآوری شده است که ممکن است قبل از مصرف فقط نیاز به حرارت داشته باشند .

از جمله این محصولات سس تک نفره دلپذیر هستند که به صورت مایع، خمیر، امولسیون یا سوسپانسیون بر اساس ادویه ها و/یا چاشنی ها و/یا مواد دیگر تخمیر شده یا غیر تخمیر شده برای تهیه و/یا افزودن طعم و عطر به غذاها و نوشیدنی ها استفاده می شوند.

سس ها ارزش افزوده بالایی دارند و بخش مهمی از رژیم غذایی انسان را تشکیل می دهند. در میان سس ها سس های میوه ای وجود دارد.

اهمیت سس های میوه در صنایع غذایی به دلیل تأثیر آنها به عنوان مواد غذایی که خواص عملکردی ارزشمند غذاها را افزایش می دهند، در حال افزایش است .

از میان میوه هایی که می توان در تولید سس استفاده کرد، آسای ، یک ابرمیوه از آمازون، در چند سال اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است، عمدتاً به دلیل اثرات بسیار مفید برای سلامتی.

این فواید سلامتی با ترکیب فیتوشیمیایی و فعالیت آنتی اکسیدانی بالای آن مرتبط است که در بین ده ابر غذای اول گنجانده شده است.

آسای خواص زیادی برای تغذیه انسان دارد. علاوه بر این، منبع انرژی، فیبر، آنتوسیانین، مواد معدنی و اسیدهای چرب است. به همین دلیل، آن را یک غذای کاربردی می دانند که به پیشگیری از بیماری های دژنراتیو کمک می کند.

شکل سنتی مصرف آن به عنوان ماده اولیه در تولید صنعتی و دست ساز محصولاتی مانند بستنی، شیرینی و نوشیدنی است. در سال های اخیر، اشکال دیگری از استفاده از میوه به بازار معرفی شده است.