ماشین جنگی اسباب بازی موجب واژگون شدن تریلی 18 چرخ در جاده سمنان شد

اصل کلی این است که از کودکی بخواهید سه ماشین جنگی اسباب بازی را از فروشگاه انتخاب کند، سپس برای مصاحبه گروهی به گروه سنی خود بپیوندید. کودکان با توجه به وابستگی به مدرسه به گروه های چهار نفری، دو دختر، دو پسر، تقسیم می شوند.

بیست و شش کودک، سیزده پسر، سیزده دختر در شش گروه، سه صبح، سه بعد از ظهر، از بزرگ‌ترین تا کوچک‌ترین، ملاقات کردیم. بچه‌ها یک نام ساختگی دریافت کردند، اما از نظر سبک‌شناختی نزدیک به نام خودشان، که هر کدام حروف متفاوتی از الفبا داشتند به ترتیب زمانی مصاحبه‌ها. بچه ها پس از تماسی از Toys “R” Us که از آنها خواسته شد در سایت ثبت نام کنند، انتخاب شدند.

این انتخاب جنبه های تصادفی و تمایل به داشتن تنوع هرچه بیشتر از نظر پیشینه اجتماعی، خواهر و برادر و محل سکونت را با هم ترکیب کرد، در حالی که امکان رفتن به فروشگاه Toys “R” Us در لا دفنس را حفظ کرد.

جایی که عملیات انجام شد. . این اصل به دلیل مشکلات فرار که همه پیشینه های اجتماعی را به یک اندازه تحت تأثیر قرار نمی دهد محدود شده است. در واقع، طبقات متوسط ​​تا حد زیادی نماینده هستند. این یک نظرسنجی کیفی است که به هیچ وجه هدف آن نماینده بودن نیست.

ماشین

اگر اصل تنوع تا حدی رعایت شود، هدف این نیست که این نتایج را به جمعیت بزرگتری تعمیم دهیم، بلکه هدف درک منطق انتخاب بدون کمی کردن آنهاست.

بنابراین همه نتایج فقط مربوط به گروهی از کودکانی است که از آنها خواسته شده است، اما آنها منطق کار را به ما نشان می دهند که به بسیاری از کودکان، اگر نه همه، مربوط می شود.

6 داده ها مربوط به انتخاب اسباب بازی ها و به ویژه نظرات جمع آوری شده در طول مصاحبه های جمعی تقریباً چهل و پنج دقیقه ای است.

اصل به شرح زیر بود. پس از ثبت سه انتخاب کودکان، از هر کودک خواسته شد که بگوید اولین انتخابش چیست، چه چیزی را در مورد اسباب بازی دوست دارد، چرا آن را انتخاب کرده است، چگونه آن را می شناسد، و سپس همه بچه ها نظرشان را درباره اسباب بازی بگویند.