لباس ضد گاز پدری موجب فرار کردن دختر 10 ساله ای از خانه شد

برخی از شرکت‌ها و برندها از لباس ضد گاز و محافظ به‌عنوان وسیله‌ای برای ارتباط استفاده می‌کنند: به تیم‌هایشان لباس‌های شخصی‌سازی شده ارائه می‌شود.

پوشاک در مورد شناسایی یک حرفه ای در یک نقطه فروش، شناسایی یک حرفه ای در خارج از محل کارش، و همچنین ایجاد حس تعلق در شرکت است. لباس های حرفه ای به یک سلاح بازاریابی واقعی برای برندها تبدیل شده است، یک ابزار ارتباطی با هدف اطمینان یا فریب دادن مشتری.

در نتیجه، بسیاری از مشاغل در فضای باز نیاز به حفاظت بهینه دارند. در واقع، متخصصان در طول سال در معرض آفتاب، باد، باران و سرما هستند. همین امر در مورد کارگری که در معرض خطرات شیمیایی قرار دارد نیز صدق می کند.

در انجام این حرفه‌ها، پوشیدن دستکش، ژاکت، شلوار یا لباس‌هایی که مطابق با استانداردهای اروپایی باشد، اجباری است. مواد تصفیه شده در برابر نفوذ آب، تنفس، عایق حرارتی و محافظت در برابر عبور سرما از پارچه معیار انتخاب لباس محافظ شیمیایی است.

لباس

استاندارد اروپایی EN 13034 الزاماتی را برای لباس های محافظ شیمیایی نوع 6 و PB6 برای استفاده محدود یا قابل استفاده مجدد مشخص می کند که محافظت محدودی در برابر مواد شیمیایی مایع غیر خطرناک ارائه می دهد.

PPE مطابق با استاندارد EN 13034 برای محافظت از کارگران در معرض اسپری های نور، آئروسل های مایع یا فشار کم یا پاشش سبک مواد شیمیایی در نظر گرفته شده است.

لباس‌های مختلف می‌توانند معیارهای استاندارد را برآورده کنند: لباس‌های محافظ برای تنه و اندام‌ها مانند کت و شلوار 1 یا 2 تکه، و لباس‌هایی که فقط از قسمت‌هایی از بدن محافظت می‌کنند مانند ژاکت، پیش‌بند، آستین و غیره.

PPE استاندارد EN 13034 نوع 6 برای محافظت از کارگر در برابر تماس با مواد شیمیایی ضروری است، که برای آنها یک مانع نفوذپذیری کامل لازم نیست. آنها محافظت آن را در برابر پاشش مواد شیمیایی مایع مانند اسید سولفوریک، سود سوزآور، زایلن یا حتی بوتانول تضمین می کنند.

EN 13034 PPE حفاظت محدودی را ارائه می دهد و در مناطقی که خطر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی نسبتاً کم است مناسب است. بدون حفاظت، خطرات بهداشتی برای کارگران به طور قابل توجهی در بخش شیمیایی افزایش می یابد.