قابلمه 7 پارچه تفلون که ایران مجوز ساخت آن را به چین و ژاپن نداد

قابلمه تفلون دارای خواص نچسب طبیعی است . به شما این امکان را می دهد که انواع غذاها را بدون چسبندگی و بدون اضافه کردن چربی زیاد بپزید.

استفاده از آن هیچ گونه ضرری ندارد: سبک است، می توان آن را در آب خیس کرد و به راحتی تمیز می شود. حتی اگر آماده سازی خود را به زغال اخته گذاشته باشید، امکان استفاده از ظروف فلزی چنگال، کاردک استیل ضد زنگ و غیره را فراهم می کند و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است.

قابلمه 7 پارچه تفلون  100% ساخت فرانسه هستند: MAUVIEL یک شرکت کوچک و متوسط ​​است که نزدیک به دو قرن در Villedieu-les-poêles مستقر است و توانسته تکنیک های تولید خود را مدرن کند و در عین حال عمیقاً در سنت های صنایع دستی و غذای فرانسوی ریشه دوانده است.

متأسفانه، حتی در کشور ما که صنعت غذا و صنعت است، اکثریت قریب به اتفاق ظروف آشپزخانه در خانه ما ساخت چین است.

آیا گران است؟ بدون نیاز به غلبه بر بوش: برای یک تولید کننده ظروف فولادی ضد زنگ با کیفیت ساخت فرانسه امکان رقابت در قیمت خرید با بازار آسیا و توزیع انبوه آن وجود ندارد.

قابلمه

بنابراین ظروف با روکش تفلون تقریباً 3 برابر کمتر از ظروف روکش شده از قابلمه و تولید شده در فرانسه به فروش می رسند.

با این حال، ظروف MAUVIEL که در Aubonsens.fr فروخته می‌شوند تا آخر عمر برای شما دوام خواهند داشت!در حالی که ماهیتابه تفال باید هر دو سال یکبار تعویض شود. به سرعت، اقتصاد دیگر در سمت یکبار مصرف نخواهد بود.

و از آنجایی که Au Bon Sens منطق حفاظت از مشاغل و دانش کشور ما را دارد، “ساخت فرانسه” برای ما ضروری است.

در Au Bon Sens طیف وسیعی از ظروف آشپزخانه MAUVIEL از جنس قابلمه تفلون و همچنین نکات متعددی برای نگهداری و استفاده خواهید یافت که برای آماتورها و حرفه ای ها به طور یکسان مناسب است و آشپزها و خوش سلیقه ها را راضی می کند.