شیشه پاک کن همه کاره تهران اصفهان تبریز

همانطور که می دانید امروزه استفاده از انواع شیشه پاک کن های همه کاره با رایحه های مطبوع برای تمیز کردن شیشه های منزل، خودرو، میز و … کاربردی می باشد و استفاده از این شوینده ها هیچ گونه گرد و غبار و لکه ای را به جا نمی گذارد. شیشه پاک کن همه کاره با رایحه دلپذیر علاوه بر پاک کنندگی سطوح مانع از تشکیل بخار و نشست زود هنگام گرد و غبار بر روی شیشه و آینه می‌گردد. شما خریداران از تهران، اصفهان، تبریز و… می توانید از طریق این سایت خرید خود را انجام دهید.

شیشه پاک کن همه کاره تهران اصفهان تبریز

قیمت شیشه پاک کن همه کاره

قیمت شیشه پاک کن همه کاره اگر برای خرید شیشه پاک کن به بازار بروید متوجه تنوع محصولات از نظر نوع بسته بندی، برند تولید کننده، ایرانی یا خارجی بودن آن ها و حتی تفاوت قیمت محصولات می شوید پس به عبارت دیگر می توان گفت تمام این موارد در قیمت نهایی انواع شیشه پاک کن های موجود در بازار تاثیرگذار است. همچنین لازم به ذکر است بدانید حجم محصول نیز در قیمت آن موثر می باشد به همین دلیل محصولاتی که دارای حجم های بالاتری هستند از قیمت بیشتری برخوردار می باشند.

هر چند بازاریابی و ترویج محصولات سلامت محور از قبیل انواع شیشه پاک کن همواره از جمله مواردی است که در حین خرید محصولاتی از این قبیل باید مورد توجه قرار گیرد. وجود انواع شیشه شوی و پاک کننده های شیشه در قفسه محصولات یک فروشگاه لزوما به معنای انتخاب همان نوع محصول موجود در آن فروشگاه یا مرکز خرید نبوده و نیست بلکه لازم است تا معیارهای خاصی در این زمینه در نظر گرفته شوند. این معیارها می تواند به خرید و انتخاب آن یاری برساند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • توان لکه بری و اثربخشی پایدار انواع شیشه پاک کن
  • عدم برخورداری از مواد شیمیایی آسیب رسان به سطوح مختلف
  • داشتن رایحه مناسب و ملایم
  • وزن مناسب محصول
  • مقرون به صرفه بودن خرید انواع شیشه پاک کن
  • در دسترس بودن محصول
  • دارا بودن برندهای متنوع
  • دارا بودن مجوزهای وزارت بهداشت
  • تنوع در نوع بسته بندی و رنگ بندی انواع شیشه پاک کن

شیشه پاک کن همه کاره اصفهان

شیشه پاک کن همه کاره اصفهان شیشه پاک کن به مجموعه ای از محصولات پاک کننده و براق کننده شیشه های مختلف با کاربردهای متفاوت اطلاق می گردد. اگر تا حدود یک قرن پیش شستشوی سطوح به روش های سنتی از قبیل استفاده از آب و خاکستر متداول بود امروزه دیگر این روش ها منسوخ شده و ترکیبات بدیع و نوین دیگری جای آنها را گرفته است. از همین رو در تولید انواع محصولات شوینده و پاک کننده از جمله شیشه پاک کن نیز به ویژگی های خاصی از قبیل ایجاد لایه محافظ پس از پاکسازی سطوح و ماندگاری اثر مواد پاک کننده نیز در نظر گرفته شده است.

انواع شیشه پاک کن موجود در بازار شهرهای ایران از جمله اصفهان، غالبا به صورت اسپری و در حجم های مختلفی تولید و عرضه می شوند. در بیشتر موارد این محصول در بطری های 500 میلی لیتری یا 500 گرمی عرضه شده و کیفیت آن تابع ترکیبات شیمیایی موجود در محصول می باشد که می تواند قدرت لکه بری و پاک کنندگی سطوح را تا حدود زیادی افزایش دهد. افشانه های انواع شیشه پاک کن به شکل باز و بسته و در حالت های مختلفی تنظیم می شود. این محصول غالبا در برندهای خوشنام داخلی و خارجی تولید و عرضه می شود. با این وجود لازم است تا در زمان خرید این محصول مواردی را در نظر داشته باشید تا بتوانید خرید موفقیت آمیزی را تجربه نمایید.

شیشه پاک کن همه کاره خوشبو

شیشه پاک کن همه کاره خوشبو بهترین و باکیفیت ترین شیشه پاک کن همه کاره خوشبو، مانع ایستایی قطرات باران بر روی سطوح می‌شود که این ویژگی منحصر به فرد این شوینده ها را به بهترین محصول برای شستشوی شیشه تبدیل کرده است. کیفیت خوب مواد به کار رفته در این محصولات سبب شده که پس از استفاده از آن روی هر نوع سطح، اثری از دستمال یا رد مات مواد آن باقی نماند و سطوح کاملا تمیز و براق شوند. همچنین می‌توان برای برق انداختن و تمیز کردن شیرآلات استیل و اجاق گاز نیز از این مایع استفاده کرد.

این محصولات از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار بوده و در ضمن کاملا بی‌خطر هستند. شیشه پاک کن های خوش بو با توجه به کیفیت بسیار خوبی که دارند، مقرون به صرفه هستند و فقط مقدار کمی از آن ها برای پاک کردن شیشه ها کافی می باشد. تمیز بودن شیشه ها، زیبایی محیط را چند برابر می‌کند. اسپری شیشه پاک کن یکی از کاربردی ترین و مهم‌ترین محصولات در زمینه محصولات شوینده بهداشتی است. این محصولات در مکان‌های مختلفی از جمله، خانه، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، محیط های کاری و هر جایی که نیاز به پاکیزگی داشته باشد، به کار می‌آید. طبق آمار، فروش این محصولات در سال‌های اخیر رشد صعودی داشته است. پس می‌توان گفت وجود این مواد پاک کننده، در فروشگاه شما بسیار ضروری است. شما به راحتی می‌توانید با خرید عمده و ارزان این محصولات، سود فروش آن را وارد جیب خود کنید.

شیشه پاک کن همه کاره خانگی

شیشه پاک کن همه کاره خانگی یکی از مهمترین تصمیمات هنگام خرید شیشه پاک‌ کن همه کاره، تصمیم‌گیری بین محصولات حاوی آمونیاک یا محصولات فاقد آمونیاک است. مزایا و فواید آمونیاک بسیار مورد توجه شرکت‌های تولیدکننده محصولات پاک کننده است، با این وجود همه محصولات مبتنی بر آمونیاک برای کاربردهای خانگی مناسب نیستند. آمونیاک به دلیل فرمولاسیون قدرتمند خود، ممکن است به انواع خاصی از چرم، پلاستیک وینیل آسیب رسانده یا رنگ پنجره را از بین ببرد. در این صورت، هنگام استفاده از محصولی بر پایه آمونیاک، محتاط بوده و از آن روی مناطقی که آسیب‌پذیر هستند استفاده نکنید.

نکات استفاده از شیشه پاک کن همه کاره خانگی:

  • از تماس با چشم پرهیز شود.
  • روی سطح شیشه ای ضد انعکاس نور و صفحات نمایشگر LCD ,LED استفاده نشود.
  • دور از دسترس کودکان قرار گیرد.
  • در هنگام مصرف از دستکش استفاده شود.

شرایط نگهداری شیشه پاک کن خانگی:

  1. شیشه پاک کن را در دمای ۱۰-۴۰ درجه سانتیگراد نگهداری کنید.
  2. سعی کنید پس از استفاده، بطری را دور از نور مستقیم آفتاب و در جایی خشک قرار دهید.

انواع شیشه پاک کن های تولید شده توسط شرکت های معتبر ایرانی و خارجی دارای بسته بندی های ویژه با تعداد مشخص و همچنین بسته بندی مجزا در انواع خاصی عرضه می شوند. همچنین استفاده کنندگان می توانند با توجه به سلیقه خودشان انواع طرح و رنگ مورد نظرشان را انتخاب نمایند. توصیه می کنیم بدین منظور با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.