سالاد را با لیموی تازه و طعمی متفاوت میل نمایید

به جای استفاده از یک محصول تجاری، سالاد را با آب لیموی تازه و مقدار کمی روغن زیتون با گیاهان بپوشانید. سس های از پیش ساخته شده اغلب حاوی نمک، شکر و سایر افزودنی ها هستند و می توانند چربی و کالری بالایی داشته باشند.

آب لیمو
برخی افراد می گویند که آب طبع لیمو شیرین فواید زیادی دارد، از کاهش وزن گرفته تا رفع افسردگی. در مقادیر کافی، مواد مغذی مختلف موجود در لیمو ممکن است این فواید را برای سلامتی ایجاد کنند.

با این حال، مصرف آب لیمو به جای آب یا نوشابه ممکن است مفید باشد زیرا مصرف قند را کاهش می دهد. نوشیدن جیوه مقدار زیادی آب لیمو نیز می تواند به جلوگیری از کم آبی بدن کمک کند.

لیمو

آیا باید رژیم سم زدایی لیمو را دنبال کنید
خطرات
لیمو دارای محتوای اسیدی بالایی است، لباس کردی دخترانه بنابراین آب آن ممکن است بر افراد مبتلا به:

زخم های دهان: می تواند باعث احساس سوزش شود.
بیماری ریفلاکس معده به مری (GERD): می تواند علائمی مانند سوزش سر دل و نارسایی را بدتر کند.
مواد مغذی موجود در لیمو فواید متعددی برای سلامتی دارند. اما بدست آوردن تمام مواد مغذی لازم از لیمو به دلیل طعم ترش و اسید زیاد آن دشوار است.

با این حال، مصرف آب لیمو به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متنوع که شامل مقدار زیادی از میوه ها و سبزیجات تازه است می تواند رژیم غذایی فرد را مغذی تر و سالم تر کند.

لیمو و لیمو ترش انواعی از مرکبات با مشخصات تغذیه ای و فواید سلامتی بسیار مشابه هستند. با این حال، تفاوت هایی نیز بین آنها وجود دارد.

لیمو از درخت کوچک همیشه سبز بومی جنوب آسیا می آید.

چندین نوع درخت مرکبات می توانند لیمو تولید کنند، مانند درخت آهک کلیدی که بومی آسیای جنوب شرقی است.

در این مقاله شباهت‌ها و تفاوت‌های این میوه‌ها، از جمله فواید سلامتی، متن تشکر محتویات تغذیه‌ای و موارد مصرف آن‌ها بحث خواهد شد.

  • منابع:
    1. How can lemons benefit your health?
  • تبلیغات: 
    1. برنامه موقت ایالات متحده برای روپوش
    2. محافظ روبالشی هتل پیشرفته
    3. فردی که با فروش کلیه خود توانست پولدار شود!
    4. پکیج و رادیاتورهای ترکیبی الکتریکی EHC