زن فقیری پیدا کردن تشک تخت تک نفره رویا ثروتمند شد

طول عمر تشک تخت تک نفره رویا شما به عوامل مختلفی بستگی دارد، تشخیص علائمی که نشان می دهد تخت خواب شما در پایان عمر خود قرار دارد، همیشه آسان نیست. در این مقاله پاسخ ها را خواهید یافت!

تعویض تشک در زمان مناسب ضروری است. با ملافه های بی کیفیت، زمان بیشتری طول می کشد تا بخوابید و به مرور زمان احساس خستگی خواهید کرد، مهم نیست شب های شما چقدر طولانی باشد. چند نکته ما را دنبال کنید و از این دام جلوگیری خواهید کرد.

وقتی از متخصصان می‌پرسید که یک تشک چقدر دوام می‌آورد، پاسخ تقریباً هر بار یکسان است. یک تشک با کیفیت می تواند حدود 10 سال عمر کند. و برای دوستداران اعداد: بدانید که این معادل 29600 ساعت خواب یا 1216 روز است.

بدیهی است که این مدت زمان، که به عنوان نشانه ارائه می شود، ممکن است بسته به نوع تشک انتخابی، کیفیت آن و چند معیار ثانویه دیگر متفاوت باشد.

دستورالعمل های زیر به شما کمک می کند تا زمانی که می خواهید تشک خود را تعویض کنید، انتخاب درستی داشته باشید. دو نوع تشک فوم پیدا خواهید کرد: تشک های فوم پلی اورتان و تشک های فوم مموری.

تشک

دوام این تشک ها به برند و روش های ساخت بستگی دارد. بسته به این موارد، تشک شما احتمالا طولانی تر یا کوتاه تر دوام می آورد. در جایی که مقداری مموری فوم در طول زمان می‌افتد، تشک تدیبر طوری طراحی شده است که تا زمانی که ممکن است در کنار شما بماند.

طول عمر تشک در واقع یکی از معیارهایی است که ما هیچ گونه مصالحه ای را نمی پذیریم. تشک تدیبر که در فرانسه طراحی شده و در فرانسه یا بلژیک طراحی شده است، هم محکم و هم پذیرا است.

مدل های تشک فنری یا تشک های فنری جیبی کاملا سالم و مطبوع هستند.

با این حال، هنگام استفاده از فوم های مصنوعی، که همگی اجازه نمی دهند تشک به درستی تنفس کند، مراقب باشید. این نوع تشک عمری در حدود 12 سال دارد که تشک از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

دو نوع تشک لاتکس پیدا خواهید کرد: مصنوعی و طبیعی. اولین مورد به گونه ای طراحی شده است که ویژگی های آن شبیه ویژگی های لاتکس طبیعی باشد. با این حال، فوم های آن همیشه به اندازه کافی قابل تنفس نیستند و با گذشت زمان تمایل به افتادگی دارند.