ریخته شدن پالت چوبی دست دوم در خیابان موجب تعطیلی مدارس تهران شد

جعبه های چوبی یا آنچه به پالت چوبی دست دوم معروف است پس از انداختن در پیاده رو کارخانه ها و مغازه ها و انبارها وسیله ای برای حمل و نقل و انبار شده و در اسباب کشی و اثاثیه مد شده است.

از تخت تا مبل و میز، گذر از قاب عکس، قفسه کتاب، قفسه و گلدان، همه این ایده ها را می توان در چند دقیقه و با استفاده از جعبه های چوبی و نه چیز دیگر ساخت.

اخیراً بسیاری به دلایل مختلف به استفاده از جعبه های چوبی روی آورده اند. علاوه بر قیمت بسیار پایین آنها که بسته به کیفیت بین 2 تا 6 دلار متغیر است، محبوبیت آنها به ویژه در بین جوانان به این دلیل است که این جعبه ها همه کاره هستند و به راحتی از خانه ای به خانه دیگر حمل می شوند.

به امکان تطبیق آنها با جزئیات مورد نظر. برخی از آنها می گویند آنقدر ارزان است که اگر به فکر نقل مکان به آپارتمان دیگری بودند، به فکر جابجایی آن با آنها نبودند.

پالت

نادین می‌گوید: «وقتی در نمایشگاه‌های مبلمان دنبال یک میز مربع نسبتاً ساده برای اتاق نشیمن می‌گشتیم، میزهایی با مشخصاتی که می‌خواستیم و با قیمت پایین پیدا نکردیم، در همان زمان یکی از دوستان می‌خواست خلاص شود.

از دو جعبه چوبی. از اینجا ایده استفاده از این جعبه‌ها به‌عنوان میز به وجود آمد. تنها کاری که باید انجام می‌دادم این بود که آنها را روی هم بگذارم و آن‌ها را به رنگی که مناسب اتاق است رنگ کنم.»

او می افزاید: پس از موفقیت این ایده، شروع به جستجوی کاربردهای دیگر در اپلیکیشن پینترست کردم که توسط تصاویر پشتیبانی می شود. و دو جعبه دیگر در بالای آنها قرار داده می شود و سپس جعبه ها با یک تشک پوشانده می شوند.”

نازک، در نتیجه یک نشستن زیبا شبیه به نشیمن های عربی است. رازی که می توان به این مبل ها اضافه کرد تا حرکت آنها از یک مبل آسان شود. گوشه به گوشه دیگر، نصب چرخ های کوچک در پایین جعبه ها است.”