دستگاه تهویه هوا ال جی که در ذرات آن با مواد مخدر ساخته شده بود

قطرات آبی که می توانند در داخل دستگاه تهویه هوا ال جی جمع شوند معمولاً از طریق لوله تخلیه AC دفع می شوند.

اگر سیستم زهکشی مسدود شود یا به درستی کار نکند، میعان می تواند ایجاد شود و باعث بوی راکد آب شود و همچنین منجر به مشکلات ذکر شده شود. ریزش آب در واحد نیز می تواند باعث آسیب الکتریکی شود که دلیل دیگری برای حل هر چه سریعتر این مشکل است.

از بین بردن بوهای نامطلوب از واحد AC شما نباید فرآیند پیچیده ای باشد، اما همیشه قبل از انجام هر کاری این توصیه ها را در نظر داشته باشید: به یاد داشته باشید که قبل از انجام هر گونه کار تمیزکاری یا نگهداری، منبع تغذیه AC را خاموش کنید.

علاوه بر این، دستورالعمل‌های موجود در دفترچه راهنمای کاربر دستگاه خود را دنبال کنید تا خطرات و دستورالعمل‌های ایمنی دیگر را بررسی کنید. هنگامی که آماده شدید، در اینجا کاری که می توانید انجام دهید:

دستگاه
تعمیر و نگهداری فیلتر نه تنها برای جلوگیری از هرگونه بو، بلکه برای حفظ IAQ بهینه و اطمینان از مصرف انرژی AC سازگار و کارآمد است. دلیل بدبو شدن فیلترهای AC این است که وقتی کثیفی روی آن گیر می کند، می تواند باعث رشد هاگ شود و بو به دام افتاده یا به هوا منتقل شود.

ایجاد کثیفی در فیلترها همچنین جریان هوا را محدود می‌کند و رطوبت بیشتری را به درون خود می‌گیرد. بوی کپک‌آلود حاصل می‌تواند در اطراف باقی بماند و زمانی که AC را روشن می‌کنید بیشتر به چشم می‌آید. اگر اینطور به نظر می رسد، وقت آن است که آن فیلترها را تمیز یا جایگزین کنید.

 

تمیز کردن فیلتر را می‌توانید به راحتی بر روی کولرهای گازی اسپلیت دیواری با برداشتن پانل جلویی و قرار دادن فیلترهای هوا که می‌توان به آرامی بیرون کشید، انجام داد.

شستن فیلترهای هوا در آب گرم باید برای از بین بردن گرد و غبار و ذرات کافی باشد. استفاده از مواد شوینده توصیه نمی شود، زیرا می توانند فیلتر را خراب کنند.