درمان خانگی استنشاق گاز وایتکس و حساسیت به آن با داروی گیاهی

به گفتمان بومی درباره مجموعه‌ای از گونه‌های گیاهی می‌پردازد که توسط سرخپوستان ویتوتو در شمال غربی آمازون برای استخراج خاکستر یا نمک گیاهی، به‌دست‌آمده از احتراق بافت‌های گونه‌های گیاهی، فیلتر کردن خاکستر و خشک شدن آب نمک حاصل از آن استفاده می‌شود.

درمان خانگی استنشاق گاز جوهر نمک و وایتکس باید توسط یک فرد آگاه انجام شود.

هدف آن نشان دادن چگونگی مطالعه شرایط انسانی از طریق خواندن موجودات طبیعی است. روش به کار گرفته شده، تحلیل شاخصی از گفتمانی است که توسط انوکاکویودو بزرگ به زبان ویتوتو از سال 1995 تا 1998 در یک ژانر کلامی به نام rafue، یکی از چندین ژانر “زبان حیاط کوکا” بیان شده است.

گونه‌هایی که برای استخراج نمک خاکستر استفاده می‌شوند، به‌عنوان تصویری از بدن انسان تصور می‌شوند که از بدن خالق آمده‌اند. تشخیص طلا با وایتکس کارهر فردی نیست. 

طوفان نمک با خواندن شاخص‌های اکولوژیکی، بیولوژیکی، فرهنگی و زبانی از مجموعه‌ای از گونه‌های گیاهی، در کلمات و اشاره‌ها، روایتی از تأثیرات و ظرفیت‌های انسانی را به نمایش می‌گذارد.

این گفتمان در مورد گونه‌های گیاهی، گفتمانی است در مورد کنترل و مدیریت تأثیرات و ظرفیت‌های بدن، که به صورت نمک‌های خاکستر نشان داده می‌شوند، که درس‌هایی درباره رشد جنسی هستند که خالق برای بشریت به عنوان یک راهنما باقی گذاشته است .

اگر بوی وایتکس وارد ریه شود چه کنیم این سوالی است که برای تمام افراد مطرح می شود.

نامه توسط یکی از بزرگان ویتوتو به نام رومان-جیتوتجاانو و یک انسان شناس به نام اچورری امضا شده است که سال هاست با هم کار می کنند.

از سال 1995 تلاش اصلی ما مطالعه نمک بوده است. کلمه “نمک” ویتوتو به خاکستر یا نمک های گیاهی غنی از پتاسیم، که از گیاهان به دست می آید، اشاره دارد که مخلوطی است با خمیر تنباکو که توسط مردم مرکز (ویتوتو و سایر گروه های همسایه که خمیر تنباکو می لیسند) شمال غرب استفاده می کنند.

تلاش ما بین فرهنگی بوده است، به این معنی که نه چندان ترکیبی از رویکردهای مختلف – بومی و علمی – در مورد یک شی (نمک خاکستر)، بلکه به رسمیت شناختن شرایط یکسان (انسانیت) از طریق ساخت اشیاء مختلف: موضوعی از علوم اثباتی، نمک، و موضوع دانش بومی: بدن انسان.

حساسیت به وایتکس در افراد مختلف گوناگون است.

یک پروژه بین فرهنگی بیش از هر چیز ایجاد یک رابطه اجتماعی بین افراد با ظرفیت ها و دانش های مختلف است که در آن مبادله مواد و خدمات برای دستیابی به یک هدف مشترک برقرار می شود.

  • منابع:
    1. Ash salts and bodily affects: Witoto environmental knowledge as sexual education

  • تبلیغات: 
    1. انرژی مثبت از دیدن گلدان در منازل
    2. مخاطره آمیزترین پیکربندی کابل برق
    3. انگشتر معروف زمان اسکندر مقدونی
    4. نحوه ساخت گلدان با مواد دور ریختنی