حوله سرهمی که نمایندگان کشورها برای نشست در سازمان ملل آن را به تن کردند

وقتی باکتری روی حوله سرهمی شما جمع می شود، بوی کپک زدگی یا کپک زدگی به مشام می رسد و هیچ چیز خوشایندی در این مورد وجود ندارد!

دانستن نحوه شستن حوله ها فقط شما را به این نتیجه می رساند. این نکات بازی لباسشویی شما را به سطح دیگری ارتقا می دهد و اطمینان حاصل می کند که مرتکب یک اشتباه بسیار رایج نمی شوید.

حوله ها را جداگانه بشویید. در صورت امکان، حوله ها را با لباس های معمولی خود مخلوط نکنید. این به افزایش عمر حوله‌های شما کمک می‌کند و خطر نخ‌های کشیده شده را که می‌توانند روی دکمه‌ها یا زیپ‌ها گیر کنند، کاهش می‌دهد.
حوله های جدید را قبل از استفاده بشویید. حوله ها اغلب با سیلیکون پوشانده می شوند تا پارچه را در فروشگاه ها جلوه و احساس خوبی داشته باشند. با این حال، این روکش ها می توانند حوله های شما را کمتر جذب کنند، به همین دلیل است که ابتدا آنها را بشویید.

حوله
حوله ها را در فاصله بین استفاده خشک کنید. به گفته Tierno، اگر اجازه دهید حوله شما در هوا خشک شود، رشد باکتری ها را به طور کامل کاهش می دهد. به جای تا کردن، آن را باز بگذارید و روی میله بکشید. هرچه سطح بیشتری در معرض هوا باشد، بهتر خشک می شود.
از ورق های خشک کن استفاده نکنید. ملحفه های خشک کن، در حالی که برای لباس های شما شگفت انگیز است، لکه های نرم کننده پارچه روی حوله های شما باقی می ماند و این باعث می شود که آنها کمتر جذب شوند.
فورا حوله ها را از خشک کن خارج کنید. راز کرکی ترین حوله ها: اجازه ندهید در خشک کن بنشینند! اگر الیاف را فوراً جدا کنید، کرک و هوای بیشتری بین خود خواهند داشت.
حوله ها را روی حرارت کم خشک کنید. با گذشت زمان، حرارت زیاد می تواند به الیاف حوله آسیب برساند و طول عمر آنها را کاهش دهد.