همه معلمان در مدارس دولتی بر اساس یک مقیاس حقوق بر اساس سوابق تحصیلی، سابقه تدریس و برخی از پاداش های ویژه مربوط به عملکرد تحصیلی و مسئولیت اداری حقوق دریافت می کنند.
همچنین استفاده از شیشه پاکن راپیدو در مدارس بسیار توصیه می شود.
مدارس خصوصی در تلاشند تا از مقیاس حقوق معلمی تعیین شده توسط مدارس دولتی پیروی کنند.
به طور کلی، همه معلمان برای 12 ماه حقوق دریافت می کنند، هر چند فقط برای 9 ماه کار می کنند.
علاوه بر این، معلمان حقوق 2 ماهه را به عنوان پاداش در پایان سال تضمین می کنند.
بستههای رفاهی معلمان نیز شامل مسکن عمومی، بیمه درمانی خانوادههایشان، کمک هزینه تحصیلی برای فرزندانشان و گاهی کمکهای مالی اضافی برای ازدواج و بازنشستگی است.
با توجه به اینکه شغل معلمی بسیار پایدار است و دارای جایگاه اجتماعی بالایی است، تصور اینکه چرا معلمی در تایوان شغل جذابی به حساب می آید، دشوار نیست.
ویژگی های سیاست های حقوق معلمان که هنگ کنگ، سنگاپور و تایوان مشترک هستند این است که معلمان جدید با توجه به صلاحیت های خود، یعنی آموزش و گواهینامه، حقوق می گیرند.
پس از خدمت، تجربه و مسئولیت های شغلی باعث افزایش حقوق می شود.
این پایه ای را برای مطالعه من فراهم می کند که در آن صلاحیت و تجربه معلم جنبه های اصلی بررسی شده با توجه به رابطه بین حقوق معلم و پیشرفت دانش آموز خواهد بود.
باید خاطر نشان کنیم که با استفاده از مایع دستشویی 4 لیتری صحت می توانید به راحتی در مدارس به نظافت بپردازید.
اینکه چگونه شیب منحنی حقوق، تحصیلات معلمان و تجربه در بین این سه جامعه متفاوت است و چگونه آنها در محدوده سنی متفاوت هستند، می تواند به درک اینکه هر جامعه تا چه حد برای مدارک معلمی ارزش قائل است کمک کند.
در این بخش، ادبیات موجود را با تمرکز ویژه بر سه نوع مطالعه مرور خواهم کرد:
اولاً، مطالعات در مورد اینکه چگونه آموزش معلمان، تجربه تدریس و گواهینامه معلم بر پیشرفت دانش آموزان تأثیر می گذارد.
ثانیاً، مطالعاتی که شواهد تجربی از نحوه ارتباط حقوق معلمان با نمرات آزمون دانشآموز ارائه میدهند.
ثالثاً مطالعاتی در مورد تأثیر پیشینه دانشآموز و ویژگیهای مدرسه بر پیشرفت دانشآموزان که به اطلاعرسانی انتخاب متغیرهای کنترلی در این پژوهش کمک میکند.