استفاده از کوکی به عنوان فایل در تلفن همراه

هنگامی که از وب سایت ما بازدید می کنید یا از برنامه های ما استفاده می کنید، ممکن است یک کوکی برای مرورگر شما ارسال کنیم.

کوکی فایل کوچکی است که در مرورگر رایانه یا تلفن همراه شما قرار داده می‌شود کلوچه سنتی اصفهان و به ما کمک می‌کند هنگام بازگشت به وب‌سایت یا برنامه، شما را بشناسیم و می‌تواند به ما بگوید که آیا قبلاً از سایت بازدید کرده‌اید یا نه.

مرورگر شما به ما می‌گوید که آیا این کوکی‌ها را دارید، و اگر ندارید، ممکن است کوکی‌های جدیدی ایجاد کنیم. کوکی ها حاوی اطلاعاتی هستند که به هارد دیسک رایانه شما منتقل می شوند.

می‌توانید مرورگر خود را طوری تنظیم کنید که همه کلوچه خرمایی کلمپه ۱۴۰۱ یا برخی از کوکی‌های مرورگر را رد کند یا وقتی یک وب‌سایت کوکی‌ها را تنظیم یا استفاده می‌کند به شما هشدار دهد.

می‌توانید کوکی‌های سایت ما را در هر زمانی غیرفعال کنید –کلوچه خرمایی عربی همه مرورگرهای مدرن به شما امکان می‌دهند تنظیمات کوکی‌های خود را تغییر دهید،

این تنظیمات معمولاً در منوی «گزینه‌ها» یا «تنظیمات» مرورگر شما یافت می‌شوند. لطفاً توجه داشته باشید، این ممکن است از کار کردن قسمت‌های یک وب‌سایت به‌صورت موردنظر جلوگیری کند.

کوکی هایی که ما استفاده می کنیم عبارتند از:

کوکی های ضروری: این کوکی ها برای کار با وب سایت مورد نیاز هستند. آنها شامل کوکی هایی هستند که به شما اجازه می دهند اقلام را در یک سبد خرید آنلاین ذخیره کنید.

به شما این امکان را می دهد که به بخش های امن سایت ما وارد شوید یا از خدمات پرداخت الکترونیکی استفاده کنید.

کوکی های تحلیلی/عملکردی: آنها به ما امکان می دهند شما را بشناسیم کلوچه خرمایی زعفرانی و تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود را بشماریم و ببینیم بازدیدکنندگان چگونه در وب سایت ما حرکت می کنند.

عملکرد وب سایت ما را با اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان می توانند آنچه را که جستجو می کنند به راحتی پیدا کنند و سرعت جستجوهای شما را افزایش می دهد، بهبود می بخشد.

  • منابع:
    1. Use of Cookies on Hodder Education Group
  • تبلیغات: 
    1. با تخمه یک سوپ خوشمزه درست کنید
    2. موفقیت یک بانوی خانه دار با سرمایه گذاری اندک!
    3. گرم کردن کلاس های مدرسه به روش رادیاتور
    4. کار آفرینی که توانست تمام بیکاران شهر را ریشه کن کند