استفاده از صابون در پروژه های دانش آموران

هرگز ندیده ام که دانش آموزان بیشتر درگیر یک پروژه باشند. دانش‌آموزان عموماً به فرآیند صابون کربن سیاه ساخت صابون علاقه‌مند بوده‌اند، زیرا آشفته، سرگرم‌کننده است و محصولی زیبا و قابل استفاده ایجاد می‌کند.
وقتی جنبه کارآفرینی را به این پروژه اضافه کردیم، هیجان و مشارکت دانشجویی به سطحی رسید که قبلاً ندیده بودم. بخش‌های خلاق، رسانه‌های اجتماعی، تدارکات، طراحی وب و بازاریابی به سرعت از سر ناچاری به وجود آمدند.
کارهای زیادی برای انجام دادن وجود داشت و دانش‌آموزان می‌توانستند انرژی خود را روی جنبه‌ای صابون گوگرد دیترون از پروژه بریزند که برایشان جذاب بود. یک وب سایت زیبا و کاربردی توسط دانش آموزان ما ایجاد و با موفقیت راه اندازی شد.
صفحات فیس بوک، اینستاگرام و yelp به هدایت کسب و کار صابون زغال دست ساز به فروشگاه آنلاین ما و رویدادهای فروش حضوری در جشنواره روز زمین، مرکز خرید Von و بازارهای کشاورزان مختلف کمک کردند.
تیم تدارکات تمام هزینه ها و فروش ما را به حساب می آورد. فروش تا به امروز به بیش از 10000 دلار رسیده است که به ما امکان می دهد به یکی از معلمان خود کمک هزینه، دو بورسیه تحصیلی برای فارغ التحصیلان ارشد و پول نقد برای یک دانش آموز در زمان بحران بدهیم.
دوره های کارآموزی پولی صابون کلاژن طلا نیز توسط کلاس ما ایجاد و پر شد و ما هزاران دلار صابون به ساکنان محلی نیازمند سن دیگان اهدا کردیم.
  • منابع:
    1. The Wicked Soap Company

  • تبلیغات: 
    1. قالیچه سلیمان نبی اختراع شد!!
    2. عاقبت داروی ضد یبوستی که از مایع ظرفشویی تولید شد
    3. مردی که با فروش جعبه پلاستیکی ثروتمند شد
    4. مردی با خوردن چند عدد خرما به راز بزرگی اعتراف کرد!