استفاده از دستمال کاغذی به عنوان حوله

حوله های کاغذی دومین کاربرد بزرگ برای دستمال کاغذی دستمال یزدی قرمز در بخش مصرف هستند. این نوع کاغذ معمولاً دارای وزن پایه 20 تا 24 گرم بر متر مربع است. معمولاً چنین دستمال‌هایی دو لایه هستند.

این نوع بافت را می توان از 100% خمیر شیمیایی تا 100% فیبر بازیافتی یا ترکیبی از این دو تهیه کرد. به طور معمول، مقداری خمیر شیمیایی الیاف بلند برای بهبود استحکام گنجانده می شود.

دستمال بسته بندی
نوشتار اصلی: دستمال کاغذی
دستمال بسته بندی نوعی دستمال کاغذی نازک و نیمه شفاف دستمال کاغذی کارتونی است که برای بسته بندی/بسته بندی اقلام مختلف و بالشتک کردن اقلام شکننده استفاده می شود.

دستمال کاغذی بسته بندی سفارشی در حال تبدیل شدن به یک روند محبوب برای کسب و کارهای خرده فروشی بوتیک است. کاغذ بسته بندی دستمال کاغذی سفارشی چاپ شده بر روی کاغذ بدون اسید دارای گواهی FSC چاپ می شود. و فقط از جوهرهای مبتنی بر سویا استفاده کنید.

دستمال توالت
مقاله اصلی: دستمال توالت
رول های دستمال توالت از اواخر قرن نوزدهم در دسترس بوده است. امروزه دستمال حوله ای پارچه ای بیش از 20 میلیارد رول دستمال توالت هر ساله در اروپای غربی استفاده می شود.

دستمال سفره
دستمال سفره را می توان از دستمال کاغذی درست کرد. این ها از یک تا چهار لایه و در کیفیت ها، اندازه ها، چین ها، رنگ ها و الگوهای مختلف بسته به استفاده مورد نظر و مدهای رایج ساخته می شوند. ترکیب مواد خام بسته به کیفیت، از خمیر جوهرزدایی گرفته تا خمیر شیمیایی بسیار متفاوت است.

دستمال کاغذی رنگی می‌تواند دستمال کاغذی سافتلن 1401 منبعی از آمین‌های معطر اولیه سرطان‌زا (paAs) باشد که به‌عنوان بسته‌بندی برای مواد غذایی در نتیجه تخریب ترکیبات آزو که به‌عنوان رنگ‌های کاغذی استفاده می‌شوند، استفاده شود.

  • منابع:
    1. Tissue paper

  • تبلیغات: 
    1. استفاده از قابلمه به جای کلاه
    2. نوارتیپ عجیبی که باعث غول پیکر شدن گیاهان می شود
    3. رسیدن به رتبه دو رقمی با ده روز خواندن!
    4. پیدایش زرشک در ایالات متحده