استفاده از اسباب بازی پسرانه ماشین کنترلی موجب ورود انگل به بدن می شود

بازی ها و اسباب بازی پسرانه ماشین کنترلی یا اسباب بازی دخترانه به طور قابل توجهی بر ساختارهای شخصیتی کودکان در سنین بعدی تأثیر می گذارد. بنابراین، در انتخاب؛ معیارهای مهمی مانند سن، علاقه، سطح رشد و جنسیت کودک باید در نظر گرفته شود.

متخصصان بخش اطفال بیمارستان مموریال قیصری در مورد قوانین انتخاب اسباب بازی ها و بازی های مناسب و مناسب اطلاعاتی ارائه کردند.

بازی فعالیت مهمی است که بسته به قوانینی که کودک تعیین می کند، خود به خود توسعه می یابد و به او اجازه می دهد تا احساسات و افکار خود را بیان کند.

بازی که مایه لذت و شادی است; این یک فرآیند یادگیری موثر است که از تمام زمینه های رشد فیزیکی، شناختی، عاطفی و اجتماعی پشتیبانی می کند. بازی ها و اسباب بازی ها نقش مهمی در دنیای فکری کودکان دارند.

این بازی که قوه تخیل کودکان را تقویت می کند، علاوه بر ویژگی سرگرم کننده، انرژی آنها را آزاد می کند و به رشد مهارت های آنها کمک می کند.

اسباب بازی

بازی ها و اسباب بازی هایی که افق دید کودکان را باز می کند و آنها را شاد می کند نیز به تفکر خلاق در سنین بالاتر کمک می کند. اسباب بازی متناسب با سن به کودکان کمک می کند تا با دوستان خود هماهنگ عمل کنند و به افرادی تبدیل شوند که تمایل به اشتراک گذاری دارند و روابط اجتماعی قوی دارند.

کودکانی که با اسباب‌بازی‌هایی بزرگ می‌شوند که به درستی و متناسب با سنشان انتخاب می‌شوند، به‌عنوان افراد موفقی برجسته می‌شوند که در بزرگسالی می‌توانند خود را در برخی رشته‌های ورزشی و علمی ثابت کنند. این بازی که اهمیت زیادی در رشد اجتماعی و روانی دارد، توانایی حل مشکلات را نیز به افراد می دهد.

مهم است که به جای اسباب بازی های پیچیده و بسیار گران قیمت، اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که ساده تر و راحت تر طراحی شوند و تخیل کودک را توسعه دهند. علاوه بر این، انتخاب اسباب بازی هایی که حاوی رنگ و فلزات سنگین برای سلامتی نیستند و قابلیت اطمینان آنها ثابت شده است را نباید نادیده گرفت.

اسباب‌بازی‌هایی که می‌توانند به قطعات کوچک تقسیم شوند، برای کودکان زیر یک گروه سنی خاص می‌توانند خطرناک باشند. به خصوص کودکان زیر 3 سال در معرض خطر قرار دادن این قطعات کوچک در دهان یا حتی قورت دادن آنها با غریزه کنجکاوی خود هستند.