آخرین قرارداد ارسال محصولات ایرانی به کشور های همسایه

امروزه صادرات محصولات ایرانی به کشور های همسایه یکی از عوامل مهم افزایش درآمد کشور می باشد. از این رو قراردادهای زیادی برای صادرات محصولات ایرانی به کشور های همسایه صورت می گیرد.

سفره قلمکار

قلمکاری هنر زیبایی است که از معروف ترین صنایع دستی اصفهان محسوب می شود و به وسیله قالب روی پارچه و سفره انجام می گیرد. فروش سفره قلمکار در طرح ها و رنگ های متنوع با تخفیف در مجموعه ما صورت می گیرد. پارچه قلمکاری شده می تواند به عنوان زینت در خانه استفاده گردد. قلمکاری یک واژه فارسی و مترادف چیت سازی است، در اصلاح به هنر چاپ با نقش زدن روی پارچه قلمکاری می گویند. قلمکاری در بین صنایع دستی نه تنها ارزش فرهنگی اجتماعی دارد بلکه از نظر اقتصادی نیز حایز اهمیت است. اصفهان که در زمان صفویه پایتخت ایران بوده اکنون نیز مرکز تولید سفره قلمکار می باشد.

زعفران پوشال

امروزه در بازار داخلی قیمت زعفران افزایش یافته است و برای خرید زعفران خوب مانند زعفران پوشال مردم باید هزینه زیادی پرداخت کنند، در بازار داخلی فروش نوع قلمدار این محصول زیاد می باشد زیرا در کیفیت این کالا دست می برند و قیمت آن را پایین می آورند به همین دلیل این نوع کالا از فروش زیادی برخوردار است. اما خب کیفیت بسیار پایینی نیز دارد بهتر است برای خرید نمونه اصل این نوع محصول به سایت مجموعه ما نیز مراجعه نمایید تا بتوانید اصلی ترین نوع این کالا را دریافت کرده و از آن استفاده کنید.

بتن آرمه

مقاوم ترین نوع مصالح ساختمانی که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، بتن آرمه است که همراه با سیم مفتول که برای آرماتوربندی به کار می رود، جزء پرمصرف ترین مصالح و تجهیزات ساختمانی بوده و قیمت خرید فروش این محصولات نسبت به کارایی و کاربردی که دارند، بسیار مناسب بوده و افراد زیادی در بازار تمایل به خرید بتن آرمه دارند. ویژگیها و خصوصیات منحصر به فرد این نوع بتن موجب افزایش میزان تقاضا در بازار برای خرید شده است و یکی از مهمترین مزایای استفاده از بتن آرمه آن است که از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشرده سازی و کشش برخوردار می باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ترکیبات بتنی در سراسر جهان و در کشور ما بسیار مناسب و اقتصادی بوده و هزینه تولید بتن بسیار اندک می باشد و این محصولات به دلیل ماندگاری بالایی که دارند، هزینه نگهداری شان بسیار کم بوده و گزینه مناسبی برای استفاده در صنعت ساختمان سازی محسوب می شود.

ست سرم

امروزه تولید لوازم پزشکی، تجهیزات و وسایل تزریقاتی در صنعت بسیار مهم شده است و محصولات بهداشتی با رعایت دستور العملهای پزشکی تولید می شوند که در این میان ست سرم سوپا با قیمتهای مختلفی در بازار صنایع و تجهیزات پزشکی به فروش می رود که به صورت استریل شده و کاملا بهداشتی در بازار برای مصرف کنندگان ارائه می شود. بیشتر مصرف کنندگان و مشتریان آن مراکز درمانی، بیمارستانها، داروخانه ها و فروشگاه های لوازم پزشکی، مراکز تزریقات و پانسمان و غیره می باشند تا با استفاده از این وسایل بیماران را درمان کنند.